Preču atgriešanas veidlapa
Iegādājoties nekvalitatīvas/neatbilstošas preces, jums ir tiesības tās atgriezt 14 (četrpadsmit) dienu laikā no piegādes datuma. Nekvalitatīvu preču gadījumā nauda tiek atgriezta vai arī prece samainīta pret līdzvērtīgu preci.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka atsevišķas preces Pircējs nevar atgriezt (izsmeļošu šo preču uzskaitījumu skatīt Lietošanas noteikumu 9.4.2. punktā)
Preču atgriešana tiek veikta ar DPD pakomātu starpniecību. Atgriežot preci tā nedrīkst būt atvērta un/vai lietota, precei ir jābūt oriģinālā iepakojumā, aizsargplēves nav noplēstas utt. (šis punkts neattiecas uz precēm ar defektiem), precei ir jābūt tādā pašā komplektācijā, kādā to saņēma pircējs.
Nosūtot sūtījumu atpakaļ, ir jāaizpilda preču atgriešanas veidlapa. Reģistrētiem lietotājiem preču atgriešanas veidlapa pieejama klienta profilā, sadaļā "Mani pasūtījumi". Procedūra veidlapas aizpildīšanai nereģistrētiem lietotājiem:
- Ievadiet pasūtījuma numuru, kā arī tālruņa numuru, kas norādīts pasūtījumā. Uzklikšķiniet uz "Atrast pasūtījumu";
- Atvērsies jauna lapa, kurā tiks rādītas pasūtījumā ietvertās preces;
- Atzīmējiet preci, kuru vēlaties nosūtīt atpakaļ, kā arī atgriešanas iemeslu.
Sagaidiet preču atgriešanas pieteikuma apstiprinājumu. Pēc apstiprinājuma saņemšanas Jūs saņemsiet e-pastā paziņojumu par tālākām darbībām.
Pēc veidlapas aizpildīšanas, nosūtiet preces mums 14 dienu laikā no pasūtījuma saņemšanas.
Pēc preces atgriešanas noliktavā, naudas atmaksa uz Jūsu norēķinu kontu tiks veikta 14 dienu laikā.