Preču atgriešanas forma
Iegādājoties nekvalitatīvas/neatbilstošas preces, jums ir tiesības tās atgriezt 14 (četrpadsmit) dienu laikā no piegādes datuma. Nekvalitatīvu preču gadījumā nauda tiek atgriezta vai arī prece samainīta pret līdzvērtīgu preci.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka atsevišķas preces Pircējs nevar atgriezt (izsmeļošu šo preču uzskaitījumu skatīt Lietošanas noteikumu 9.4.2. punktā)
Preču atgriešana tiek veikta ar DPD pakomātu starpniecību.
Atgriežot preci tā nedrīkst būt atvērta un/vai lietota, precei ir jābūt oriģinālā iepakojumā, aizsargplēves nav noplēstas utt. (šis punkts neattiecas uz precēm ar defektiem), precei ir jābūt tādā pašā komplektācijā, kādā to saņēma pircējs.
Nosūtot sūtījumu atpakaļ, ir jāaizpilda preču atgriešanas forma. Reģistrētiem lietotājiem preču atgriešanas forma pieejama klienta kontā, sadaļā "Pasūtījumu vēsture”, izvēloties nepieciešamo pasūtījumu un uzklikšķinot uz “Preču atgriešanas forma”.
Procedūra formas aizpildīšanai nereģistrētiem lietotājiem:
- Ievadiet pasūtījuma numuru, kā arī pasūtījumā norādīto tālr. nr. Noklikšķiniet “Atrast pasūtījumu”;
- Atvērsies jauna lapa, kurā būs redzamas pasūtījumā iekļautās preces;
- Atzīmējiet, kuru preci vēlaties atgriezt, kā arī norādiet atgriešanas iemeslu.
Pēc formas aizpildīšanas 14 dienu laikā no pasūtījuma saņemšanas brīža nosūtiet preces mums.
Ja apmaksa tika veikta tiešsaistē, pēc preces atgriešanas noliktavā, naudas atmaksa uz Jūsu norēķinu kontu tiks veikta 14 dienu laikā.